רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2012

אם בארזים מה יאמרו אזובי הקיר? - בושה תכסה פנים - היאומן מעשה שכזה?

אין צורך במילים, מספיקה הידיעה הזו בשביל להזדעזע, מדובר באדמו"ר שמכנים אותו 'מלאך אלקים' לא פחות ולא יותר

ככה זה שמחטטים אחר האזובים ומאמינים כי הארזים הם צדיקים. אז תנו לי לספר לכם מנסיוני ומעבודתי בחקירות כמעט ארבעים שנה, עקבתי אחרי גדולים וענקים, ואם הייתי מספר רק מקצת שבמקצת ממה שתפסתי היתה אובדת האמונה אצל רבים וטובים, וזו הסיבה היחידה מדוע אני מחזיק את עצמי

אתן לכם דוגמא קטנה. אחד מגדולי הרבנים בניו יורק מי שהוא אחד הנואמים הגדולים ומן הקנאים הגדולים העוסק ב'קדושת עיניים' ולוחם בכל כוחו נגד האינטרנט נתפס - ומצולם בוידאו - כשהוא עושה מעשה נורא עם זונה ששילם לה הון תועפות. היא היתה הולכת למקוה בשבילו, ההיא ישראלית שחזרה בינתיים לישראל, שמה אצלי כתובתה והטלפון שלה אצלי. האיש שתיווך ביניהם הוציא ממנו 85 אלף דולר דמי שתיקה

בינתיים אני מחזיק את עצמי חזק שלא לפרסם שמות, אבל ביום שאחליט לפרסם, ירעדו אמות הסיפים

מדוע אני מספר זאת כאן, בשל המעשה שתפסו עתה בירושלים. אני לא מתרגש מסיפורים כאלו, עכשיו תבינו מדוע גישתי לכל ה'צדיקים' ו'הגאונים' שונה משל רבים, מפני שאני יודע את האמת המרה במי מדובר

למי שמתקשים לקרא את הידיעה בעיתון אז הנה הטקסט במלואו:

91 תגובות:

  1. ובכן, לא הגיע הזמן להתנתק מחבלי העדה הרעה הזו? ולהתחבר לכלל ישראל? כשרות היא כבר לא מספיק כשרה, צניעות היא לא מספיק צנוע, כל מי שלא שייך לקנוניה שלי אינו יהודי ועל לא חרדים אין מה לדבר הם הרי גרועים מגוים (כך הרי מחנכים בת״תים) הילדים ברחוב החרדי הם רעבים יותר מיום ליום, מגדלים דורות של בורים ועמי ארצות שכל שאיפתם היא לחליפה מהודרת יותר, עד מתי כל זה ימשך, עד מתי ילחמו ״גדולים בגדולים״ והציבור ישלם להם (לרוב) חיי פאר. והרשימה עוד ארוכה, והלב כואב, חילול השם כבר אמרתי?
    במימיה לגאולה שלמה ואמיתית, מתוך ואהבת לרעך כמוך ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל
    והאמת מארץ תצמח.

    השבמחק
  2. שטויות והבלים.
    מי שיודע את הרקע ההזוי של האנשים ההזויים של החצר ההזויה הזאת, יודע שכל באבא מעייישה יכול לצאת משם.
    עיתונאי תמים נפל בפח של משוגעים.

    השבמחק
  3. לעמוד באמצע הלילה עם טלית מול אישה ערומה, נו באמת... עוד פנטזיה חילונית מז'אנר ה'חור בסדין' ושות'

    השבמחק
  4. מר שאולזון, אם המידע שיש לך מבוסס כמו המידע בכתבה זו, אז אין לך הרבה ביד..

    השבמחק
    תשובות
    1. הידיעה היא לא שלי אלא של 'ישראל היום' הבאתי את המקור, אני כתבתי על משהו אחר לגמרי

      באשר למקרה הזה ידעתי גם ידעתי במי מדובר, כבר שבוע שהנושא בחדשות של אותה קהילה, אני יודע גם שיש כמה גירסאות בענין, זו הסיבה שלא כתבתי מי זה ובמה מדובר. מה שבטוח שבכל גירסה בישלו כאן סיפור וחבל

      אגב, זו לא הפעם הראשונה שמספרים על אותו מנהיג מברסלב סיפורים כאלו, אבל אני לא חייב להאמין שהם נכונים זו הסיבה שאני שותק ולא כותב שמות או כל פרט

      מחק
    2. מה שאני כן יכול להוסיף ומתוך מידע שבדקתי שאשתו של אותו מנהיג אסרה עליו לקבל יותר נשים אפילו לא מבוגרות, אם לא היו דברים מעולם מדוע היא אסרה עליו

      מחק
  5. יש בעיה כללית באסכולות חסידיות שונות, שמדברים כל היום על "פגם הברית". מרוב שמדברים וחושבים על זימה, גם באופן השלילי כביכול, נהיים שקועים בזימה.
    כמו כן, ידוע על רביים רבים ששולטים על הציבור שלהם באמצעות הפחדות על "פגם הברית". כלומר: רואים ברוח הקודש יענו על בחור תמים, שהוא חטא באוננות. ומנסים לרמוז לבחור כאילו יודעים שיש לו בעיות "בקדושה".
    זאת כאשר לכל בחור בריא בגופו ונפשו, יש בעיות בקדושה... אוננות זה נראה לי תופעה ראשונית של נערים אצל 99.9% מהאכלוסיה.

    הגיע הזמן לטפל בכל המניפולטורים בשם הדת, שכל הראש שלהם ב"פגם הברית" וקדוטשה וכל הבבל"ת.

    השבמחק
  6. הכל יודעים לשם מה כלה נכנסת לחופתה אבל כל המנבל פיו. מה הענין כאן, שישנם דברים שהכל יודעים, הם דברים שקורים אבל לא עוסקים בהם. ומדוע? מפני שהעיסוק בהם גורם לחולשה באותו ענין

    זה כלל גדול אצלי, מי שעוסק בקדושת עיניים בטהרה בקדושה בכל הנושאים האלו משהו לא בסדר שם. מי ששומרים באמת על קדושה וטהרה לא יעסקו בענין. מי שעוסקים בפרישות משהו חולה אצלם ולא האריך, אני לוקח אחריות על כל מילה שאני כותב כאן. פגם הברית הוא ענין שאסור לזלזל בו, אבל לעסוק בו ה' ישמרנו. ולא חלילה שאין לעסוק בענינים הללו, ועוד איך, אבל בעקיפין, מחזקים את האדם בתחומים אחרים וממילא הוא מבין ויודע איך להתגבר גם על כך

    שים לב, אלו שעוסקים בפגם הברית שם יש את כל הצרות האלו, ודוקא מפני שהם כל כך שקועים בענין ולומדים אותו, מחלקים חוברות בנושא ולא תופסים כי מצד אחד הם רוצים לתקן ומאידך הם מקלקלים

    השבמחק
    תשובות
    1. בגור גם מדברים על זה המון...

      מחק
  7. אין לזה שום קשר לאדמו"רים זו קהילה מסויימת שאי אפשר אפילו לקרא לה חסידות קלאסית ובנוסף זה מקום מלא בלגן ורק לפני שנה היו שם סיפורים מזעזעים, עם כל הכבוד לדעתי אותו הרב לא ממש שפוי. ובכלל קצת קשה להאמין לסיפור הזה אחר שכתבו שם שהוא היה עם טלית בלילה, נשמע קצת תפור.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה עם הסיפור הזה שיש פה כמה גירסאות ולך תדע מה האמת. השאלה היא מדוע הרשו לאשה להכנס אליו, כניסה אליו צריך לעבור גבאים

      בנוסף תמוה מדוע אשתו אסרה עליו מעתה לקבל נשים בכלל כולל מבוגרות

      מחק
  8. שאולזון אתה שונא חרדים יותר מטומי לפיד תתבייש לך אתה עושה צחוק מכולם אין אף רב שאתה מאמין בו אני יכול לומר לך בוודאות שאתה מחלל שבת ועוברים אליך ימים ללא הנחת תפילין אין לך טיפה רוחניות חתיכת זבל מצחין אני בקושי דתי ואני מזדעזע ממך כי הרבה חילונים לא מעיזים להתבטאות כמוך לפחות מהאדמו ר שלך הרבי מחבד תחזיק ןתלמד ממנו את מידת השלום שהייתה בו ותפסיק לקעקע את אושיותם של גדולי הציבור החרדי בקשר לסיפור עם הרב ברלנד במקרה אני יודע מה היה ואיזה צד הוציא את השמועה ומדובר באחד מצאצאיו של הרב על רקע סכסוך פיננסי של שליטה על מוסדות אבל אתה מסתער על הסיפור הזה כמו חיית טרף ולועס בכל פה בכל מה שיכול להשמיץ ולהלעיב את הציבור החרדי בכלל ואת ראשיו בפרט עוד לא ראיתי כתבה אחת שכתבת בשבחו של איזה אדמור או רב אלא אם כן עסקת בגנותו של אחר ולהראות פחיתותו לעומת הראשון שלא פכל כך גרוע כמוהו כשאני שומע את השם שאולזון אני חוטף בחילה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח כל הקריירה שלו היא שלילי ועוד פעם שלילי זכרוני עוד מהימים שהוא דר בארה"ק והוא נהפך לשם נרדף של סחי ומאוס כך דרכו של האיש הזה .

      מחק
  9. ר' חיים, עליך אומרים חז"ל: השומעים חרפתם ואינם עונים, עליהם הכתוב אומר "ואוהביו כצאת השמש בגבורתו".

    באיזה אתר לא מסננים תגובות המשמיצות נגד מנהלי האתר ? רק אצלך !!! יש ללמוד ממך.

    השבמחק
    תשובות
    1. לרגע חשבתי שאתה מתכוון לר' חיים בריסקער

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    3. במקום הזה שיחק חסיד גור חשב שאין לי שליטה על הדברים הנכתבים וכי אני לא יכול למחוק שום דבר, אז הוכחתי לו שאני יכול למחוק, ומחקתי

      הסיבה שאני לא מוחק דברים שכותבים עלי ונגדי הוא מפני שבניגוד לאחרים הדברים שנכתבים מוכיחים כי אני עושה את הנכון. כשיש למישהו מה לומר הוא כותב בהגיון, רק מי שאין הגיון בדבריו מקלל מנסה לבזות אותי. הם טועים בכתובת. השנים חישלו אותי ולמדתי, כי דברים כאלו רק מחזקים אותי ולא להיפך

      מחק
    4. התכוונתי כל הכבוד שאתה מזדהה בשמך ולא כותב בשם איזה ישראל....

      מחק
    5. לא התכוונתי לר' חיים בריסקער, רק מותר לכבד אדם גם אם אינו נמנה על קהילתי המצומצמת. ואגב: אמרים בשם הבית ישראל מגור ז"ל שאמר שאם לא ה"עדה החרדית", אזי אנו היינו צריכים ללחום נגד המדינה ... תמיד טוב שיש איזה ... שעושה עבודה מלוכלכת עבור הציבור, שכך המוני העם מרוויחים שיש איזושהי ביקורת על מנהיגיהם שלא יוכלו לעשות ככל העולה על רוחם.
      יתכן בהחלט שהיה טוב שהיה אולי נעשה באופן רך יותר ומכבד, אך מה לעשות שה"רכים" נשברו מזמן מידי ידי הברזל של "מרביצי" הקהילות החזקות, ורק מי שהוא עז בטבעו, מעיז.

      מחק
    6. אם הוא היה עז היה יושב בארה"ק

      מחק
    7. ישראל זבולון25 ביולי 2012 בשעה 12:18

      אסור לו לשבת בארץ ישראל, כי יש חוב ומצווה למעט ככל האפשר בסכנה מהמזיקים האלימים שבקהילות, אסור לאבד עצמו לדעת ...

      מחק
    8. נכון מאוד אבל שלא יקרא לעצמו עז

      מחק
    9. ביננו, אתה באמת חושב שהם יעשו לך משהו? הגורים. הם היום כל כך בצד בגלל אלימותם כך שאפילו המפגרים שבמפגריהם יימנעו מאלימות מקסימום הם ינסו לחבל האתר. הם עוד לא ניסו? או שאתה על הכוונת של עוד קהילות והרבה

      מחק
    10. הוא "עז", כי עדיף קצת "עז" מכלום... ובפרט במקום שאיש לא מעיז אף זאת ואף מקצת מזאת...

      בענין אלימות הגורים, כיון שזה עם גיבוי והנחיות מפורשות מהמערכת של גור - בדוּק !!! [ואתה יודע זאת - אם אינך אחד מהם ... לא ידענו לא שמענו. הם מומחים בבניית אליבי, ראינו זאת בפרשיות בתי ורשא וברקת ומימון משפטי בהון עתק בשנים האחרונות, ועוד, מדהים !!!], על כן הם נשארו מסוכנים לא פחות, אף ה"שולי שוליים" וכולם שם. רחמנות על קהילה מפוארת לאן נפלה ...

      מחק
    11. אם הנפילה זה האלימות מתי הם לא היו אלימים ?

      מחק
    12. בנושא זה הם רק יותר מעודנים היום וחוץ מזה הגערעס לא יצטרכו לפגוע בשאולזון אם יהיה בארץ אחרים יעשו זאת הרבה לפניהם

      מחק
    13. תמיד הם היו, אבל ההתמסדות - גיבוי המערכת "כ-ו-ל-ה" לאלימות, כולל ובעיקר פנימית ואישית, וד"ל, זה חדש ממש מהשנים האחרונות, ל-צ-ע-ר-י-נ-ו. ואתה יודע זאת היטב.
      משטר ר-ו-ס-י-ה.

      מחק
    14. ראשי המערכת אתה מתכוון ישראל אקרמן? אולי לוזר וויגדרוביץ? או שמא אתה מתכוון לצמד חמד קרול שפיץ ? דוד לוי? חיים ווארשובר? איטשה מאיר פשיטיק? אאאאה אם הם אצליך ראשי הממסד אני מבין למה אתה כל כך שונא את גור

      מחק
    15. אתה יודע היטב את התשובה, ולמה שתנסה לגרום לדבר על חשובים יותר ועל הוראות וחסויות ??? אני אינני רוצה ח"ו להזכיר שמות. אינני רוצה לירד לדיוטה התחתונה שלהם, ולא לנקום. אגב: לפלא לי עליך שהזכרת רק 1 מדרג הפיקודי יחסית [דרג תת אלוף ...], היתר לא ידועים.

      מחק
    16. אני אגיד לך מאיפה אני יודע כי אני למדתי בישיבת שפת אמת אז ואף אחד לא יספר לי מה היה בבתי ורשא

      מחק
    17. כל הזמן הבחורים רצו ללכת לשם וגם בזמנים שידעו על משפחה מאנ"ש שנתונה במצור עצרו עצמם מפחד שייזרקו מהישיבה ע"י המערכת! איטשה מאיר שקיבל הזהרה מפורשת שהבחורים לא יהינו ללכת שמה)ולכן זו חוצפא לומר שהמערכת בעד אלימות כי אם היינו שומעים מילה שעלינו ללכת מבטיח לך שלאנשי מאה שערים לא היה יותר מורא ללכת ברחובותם והאוטובוסים של אגד היו נוסעים שם חופשי כי אלימות זו השפת אם של הסיקריקים

      מחק
    18. יודל יצחק טוביה30 ביולי 2012 בשעה 17:47

      אם הבעיה היתה מסתכמת בבתי וורשא או באלימות כלפי חוץ, מילא, לא על כך דברנו. קול דמי אַחֵינוּ, ומבחוץ ...

      מחק
    19. תסביר בבקשה

      מחק
    20. יודל יצחק טוביה30 ביולי 2012 בשעה 19:12

      התכוונתי פשוט, שלא על זה עיקר הטענה על טרור של גור, כי בבתי וורשא, כל אחד [חוץ מנוגעים בדבר או שונאי גור לתיאבון] מבין שלא רק הגורים אשמים כלל, היה שם סכסוך עקוב מדם שגם הצד השני נקט באלימות לא קטנה. הטענה היא על המוני מקרים "בחוץ" ו"בפנים" בשנים האחרונות.

      מחק
    21. נכון, כמויות של דם יהודים אומללים, מבפנים, ובלי סוף מריבות רוויות שנאה ואמוציות וחרמות וברוגזים לסירוגין עם כמעט כל [ראש]קהילה ו[ראשי] תת קהילה בישראל וסתם אנשים, ב-שנים האחרונות. דבר ללא תקדים.

      מחק
    22. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    23. אלמד אותך כלל. עלי אישית אתה יכול לכתוב מה שבא לך, כל עוד שאינך כותב על אחרים. על כלל זה תשמור ואז תוכל להכות כמה שבא לך ומה שיותר יותר טוב. כאשר תכתוב משהו שקשור באחרים חוץ ממני ואין זה משנה מי זה, אמחק

      מחק
  10. סלח לי ישראל כהן, כשאתה שומע "שאולזון", אתה לא חוטף בחילה, אלא: קורא בשקיקה - כפי שאנו רואים ...

    [אף שיתכן שהינך עושה זאת בלית ברירה - בשליחות "אַלִימֵי" "שולי שוליים" של קהילה מסויימת שראשיה אף פעם לא יודעים ולא שומעים ממעשי חסידיהם, ... כך ניכר מתגובתך על כתבה אחרת באתר, וד"ל]. שחיים שאולזון הינו היחיד שלא "עובד" אצלם, להבדיל מ-99 אחוז מהעיתונאים וכו' שרועדים מהם יותר מאשר ה"רבונו של עולם", כי הם במעשיהם מחללים את שמו ...]

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הוא היה כותב רק נגד גור, ניחא. (אף שגם בזה צריך פורפורציות ולא לכתוב כתבה תחת הכותרת "מי בגור צריך פסיכיאטר הרבי או החסידים?") אבל הוא משמיץ ומעליב את כולם ולכן אני מבין את ישראל כהן ואני שואל אותך הוא לא צודק? תסתכל על הסיפור הזה כמו עוד עשרות סיפורים שהכל מוץ מן האצבע ושאולזון עושה מזה בומבה

      מחק
    2. רק עכשיו אני קולט איך הוא מעז לכתוב על חסידי גור אם הוא גר מחוץ לארץ זה לא שהוא לא תגורו מפני איש וכל זה אלא הוא פשוט עומד על הצוק ומשתין על האריה שבבקעה זו כוחה של תקשורת

      מחק
    3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    4. לר' ישראל כהן הגערער שטוען שהתקרב לדת, נו ...

      האם זה נראה לך מקום להשתבח ולפאר את גור בכח שיש להם, בכוח הזרוע, שיודעים "לטפל" באנשים ???? זה תפארת "בני עשיו" והמוג'האדין של בני דודינו ... זוהי תפארת החסידות ???

      מחק
    5. לא. זה ממש לא מקום לשבח זה עיוות שקיים בגור עשרות שנים ויש לתקנו. אבל עיוות זה הוא כעין וכאפס לעומת העיוותים שגורם שאולגון והעיוותים בסיפורים שלו (אלה שנכונים) קח לדוגמא את הסיפור שבראש העמוד שהיום כולם כבר יודעים שהוא המצאה אבל שאולזון התנפל על זה כמוצא שלל רב. "ידעתי זאת מזמן" ועוד הוסיף, "אילו אספר את מה שאני יודע על עוד רבים וגדולים ירעדו אמות הסיפים" (כאילו שאם היה לו, היה שותק...). ובכל האתר אתה יכול לבדוק אין אף אדם מפורסם (רוחנית מנהיגותית)בציבור החרדי שנמלט מעטו של ר חיים -כולם מושחתים כולם רשעים כולם רודפי כבוד ושררה וכולם תאבי שלטון ובצע כולם פוליטיקאים מסריחים . ואני שואל אותך ישראל - מה אין אחד שהוא בסדר ?אין צדיק אחד ? שאולזון לא מגזים? אדם שמבקר באתר הזה לא יפנה יותר לכיוון מה שמדיף ריח של מנהיג חרדי! שאולזון אני פונה אל הצד היהדי שבך חדל. תפסיק לרדוף את כולם. תשאיר כמה בצד. אתה יודע מה. אתה טוען שאני גערער, נניח לזה, אני חסיד גור, תמשיך לכתוב על האדמור מגור בגלל שהוא שלח אותי לעצרך . אבל תן קצת כבוד לעצמך. אנשים יוצאים מהאתר שלך אפיקורסים (אל תיקח את זה כמחמאה)זה שאני חסיד גור לא מצדיק שתבזה את כל גדולי ישראל. נראה לך שבדורו של הבעש"ט היית שונה, מבטיח לך שלא

      מחק
    6. הסתפקתי אם להשאיר את זה ככה בלי להגיב או לתקן כמה דברים שאתה חי עימם בטעות גדולה

      אני לא יעסוק כאן בגור כלל, מפני שזה נושא בפני עצמו. גור יש לה הרבה חיוב ולצערי הרבה שלילה במיוחד בשנים האחרונות הם עשו טעויות פאטאליות. אבל לא כאן המקום לעסוק בכך

      אני רוצה להתייחס כאן להאם כולם באמת מושחתים, והאם אני באמת נגד כולם

      אז ראשית, אני מוכן לעשות אתך כאן או בכל מקום תחרות. אתה תעלה את הרשימה של מי שכתבתי נגדם, ואני יעלה את הרשימה של מי שלא כתבתי נגדם ורשימה גדולה של מי שהגנתי על כבודם

      כן, הרשימה של מי שאני מעריך ומעריץ אישית ורואה בהם דמויות מופת הם מעטים, אבל אלו הם טבעם של דברים דורנו לא התברך בכאלו. יש לנו הרבה אלילים שחקנים או בשפה שלי 'מוצרים'. מי שהם 'מציאות' הם מעטים, אבל תמיד זה ככה מן הטוב יש פחות מאשר מן הפסולת

      כן, דורנו זה עובר תקופה מאוד קשה. והסיבה מפני כל דאלים גבר. אנשים מושחתים השתלטו על הציבור. כל עבודתי מן הרגע הראשון שלי היה אחד ויחיד לעצור את אותם משתלטים על הציבור. לולא עשיתי מה שעשיתי מצבנו היום היה מן הקשים והחמורים ביותר היו רומסים אותנו בכח ה'שיטה' ו'ההשקפה' ודומיהם. רק בזכות אותה מלחמה שאני מקריב את עצמי עליה עד ליומי האחרון הצלתי ואני מציל את הציבור החרדי מאבדון

      מחק
    7. קודם כל, אני מודה לך שירדת לדרגתי הנחותה לאלפני בינה, ולהשיב לי דבר בשם אומרו. וכן על המלחמה הקדושה שאתה מוסר נפשך. ו..אני ממש לא בטוח שאני זה שחי בטעות. כשאני קראתי את המילים "אני מציל את הציבור החרדי מאבדון" התפרקתי מצחוק, למרות רצינות הדברים. בעצם זו לא טעות זה שגעון גדלות, לא. זוהי סכיזופרניה חמורה. באמת שאולזון כמה אבסורדי אתה יכול להיות. מציל את הציבור החרדי מאבדון? איזה אבדון יותר גרוע מלהיות כל יום נגד מישהו חדש ולשמוע כל יום מחדש למה עוד ציבור בישראל פסול ולמה גם המנהיג שלי פוליטיקאי אנוכי ורק המנהיג ההוא מתון וחכם וצדיק. ולמחרת גם עליו. זה התעתוע הכי הגדול שיכול להיות מה שאתה עושה לאנשים אני באמת מרחם על מי שלוקח את דבריך ברצינות (אם יש כזה)כי הוא רץ מהכא להתם, ומהתם להכא עד שבכלל יעזוב את הדת כי בלי מנהיג ומסגרת קהילתית קשה להחזיק כידוע (עיין ערך חב"ד או ברסלב)ולכן אבקש ממך לא להשתמש במילים מלחמה קדושה וכול' כי מי שקורא את המילים הללו שכתבת לא יאמין שזה אותו הכתב המבריק מלמעלה, הייתי מציע שתמחוק את זה, ומהירות.
      ולגופו של עניין.
      אתה אומר שאתה יכול למלאות רשימה של גדולים שלא יצאת נגדם או שאפילו הגנת עליהם. אני מסכים איתך.
      באמת כל הכבוד שיש לך כמה גדולי תורה שנגדם אתה עדיין לא יוצא למרות שאני בטוח שנכון לעכשיו אתה שומר אותם ברזרבה וגם כהוכחה לכך שאתה לא נגד כולם אבל אני רוצה להוסיף דבר אחד אתה אומנם תמלא רשימה כזו יהיה שם פחות מהרשימה הנגדית אולי אפילו הרבה פחות. נכון גם זה משהו אבל אני יכול לומר לך בוודאות מוחלטת שהרשימה תורכב משלושה סוגים של גדולים. שזה אומר שלושה סיבות שונות שבעטיין לא ירדת לחייהם או הגנת עליהם
      א אנשים שקטים שצנהיגים בצנעה את קהילתם לא מובלים שום מהלך ציבורי לא מנהלים שום מפלגה דעתם לא נשמעת כמעט וגם לא יצא עליהם שום רינון ובמילים אחרות אין על מה ובמה להשמיץ אנשים אלו ע"פ רוב אין להם כוח ביד ולכן אתה בעצם לא שומע עליהם וגם לא משמיע עליהם (פרט לאותו יום שתציגם כאלו שלא יצאת נגדם)
      ב כמו כל בן אדם גם לך יש אינטרס אישי למה להגדיל מישהו מסוים או להגן עליו זה יכול להיות בגלל שהוא מתקרב לחב"ד יותר מקודמיו ושובר את המוסכמה החורצת של הרב שך או אולי כי הוא לא יוצא חוצץ וברור נגד האינטרהט השופר היחידי שלך כיום (שזו בעצם הסיבה שבעטייה אתה יורד לחייהם של אחרים שכן עושים זאת)וזה יכול להיות עוד המון סיבות אינטרסנטיות אחרות שאני לא יודע כי אני לא מכיר אותך באופן אישי אבל ברור שיש אינטרס והסיפור עם הרב ברלנד יוכיח שהוא אדם פשוט ותמים ובכל זאת הסתערת על הסיפור שלמפרע התברר כהמצאה ולעסת בו בכל פה כפי שהזכרנו לעיל וכל אחד שקרא זאת שאל את עצמו למה כל הרעש על סיפור שלא הוכח? ועוד להוסיף שקרים על שקרים? והתשובה הרי היא ברורה. כי פה אין אינטרס להגן ואין אינטרס לדאוג לכבודו ומסיבה זאת הותר דמו ורק כאלה שיש לי בהם טובה אדאג לכבודם.
      הסיבה השלישית לקיומם של גדולים אשר דמם לא שפוך עלי גליונתך היא פשוטה וקצרה -כי אתה עסוק כעת בשיסוף גרונו של האחד ובכדי להבליט חסרונותיו אתה מעלה את יתרונתיו של האחר (אגב זו הסיבה הדומיננטית והמצוייה ביותר, מתוך השלושה). ובכך סיכמנו הלכה ולמעשה אחת ולתמיד את סוגיית שאולזון אחת הקלות ביותר שבש"ס

      מחק
    8. יכולתי לסיים פה את הוויכוח, אבל ראיתי שהטרחת את עצמך לכתוב כל כך הרבה יהיה זה לא הוגן אם לא אתייחס לפחות לחלק מדבריך

      האמת היא בשורה אחת פתרת אותי מלענות על מה שכתבת, ציינת שאינך מכיר אותי.זה מספיק בשביל שאומר לך, אם היית מכיר אותי לא היית כותב את הדברים כפי שכתבת, היית כותב לגמרי אחרת

      הבעיה בוויכוח עם אחד כמוך שאיני יודע בן כמה אתה, ואיני יודע לאיזו רמת היסטוריה להתייחס. הסדר הוא בנושאים מן הסוג הזה, לכל אחד אתה מדבר אחרת. לילד קטן צריך להתחיל מאל"ף בי"ת גדול יותר מתחילים מן המשנה וכך הלאה. בעולם החרדי עברנו היסטוריה ארוכה מאוד, ולו ידעת מה קרה לפני שלשים ארבעים חמישים ושישים שנה, כיצד יחידים השתלטו על הציבור ומה קורה היום היית מבין מה עשיתי

      אתה נראה לי חסיד גור ולכן אקח נקודה אחת ממה שיעניין ונוגע לך. אני הייתי הראשון להוציא לאור שבועון פרטי, זה היה באמצע שנות הלמ"דים, כל העיתונים הפרטיים החרדים האחרים התחילו חמש או שש שנים אחרי. אפילו 'כפר חב"ד' ו'המחנה החרדי' התחילו שנתיים אחרי. באותן הימים פרסם 'המודיע' רק את דברי הרב שך לא את דברי הרבי מחב"ד. התנהל אז וויכוח מאוד קשה בענין 'חוק השבות' הידוע בכינוי 'מיהו יהודי'. הרבי מחב"ד ביקש שיחזירו את ה'כהלכה' לחוק והרב שך עשה את כל הטריקים שלא יתקנו את החוק מפני שבראש המאבק לתיקון החוק עמד הרבי מחב"ד

      העריכה ב'המודיע' התנהלה על ידי גור והליטאים ולכל צד היה זכות וטו. גם כשגור היתה רוצה לפרסם את דברי הרבי מחב"ד הם לא יכלו מפני שהליטאים הטילו וטו. אני הייתי זה שעשיתי סוף למצב הזה והבאתי את מה שאמרו שני הצדדים, זה אילץ את 'המודיע' גם בנושאים אחרים לפרסם דברים שקודם לכן לא פרסמו אבל חששו שאני יפרסם לא היתה להם עוד ברירה כי הציבור לא היה שותק

      מה שסיפרתי לך כאן זה אפילו לא גרגיר ממה שעשיתי בחיי עם העיתונים שלי. ספר בן 16 כרכים המונה יותר מ-12 אלף עמודים כתבתי, שם אני מרכז את כל החומר הזה ועובר על דבר דבר, כשתקרא את זה - בעתיד הלא רחוק זה יהיה בחנויות הספרים - תתייחס אחרת למה שכתבתי

      עכשיו בקשר לעתיד, כשכותבים מגילה כל כך ארוכה מאבדים הרבה נקודות וחומר. מציע אני לך לרכז נושא נושא או שתי נושאים יחד ולא יותר, כך אוכל להתייחס לכל ענין, בדרך כפי שאתה כותב מגילה כל כך ארוכה זה קשה לקורא וגם קשה לי לעבור על כל מילה. אל תשכח שיש לי עוד מה לעשות בחיים, וחבל על כל רגע

      מחק
    9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    12. למרות שהזמן שלי קצר, סדר היום שלי עמוס אשתדל לענות לך ורק ומפני שכתבת שאתה עדיין לא בן 20 כשברור שאין לך כל מושג מן החיים החרדים אפילו בחיתולים לא היית כשהיהדות החרידת סערה ורעשה, נולדת לעולם חדש עולם אחר לגמרי, היהדות החרדית של ימינו אינה היהדות החרדית של לפני תשמ"ד-תשמ"ט אם אתה מבין למה אני מתכוון

      ואגש לנקודה נקודה על פי הסדר שלך

      א. היכן ראית שאני נגד מנהיגות? כאן בעייתך, מעולם לא קראת את מה שאני כותב. היסטוריית הכתיבה שלי היא עתה בת 42 שנה הרבה יותר מכפול השנים שאתה חי על פני האדמה, אתה צריך קצת דרך ארץ אין לך את מינימום המידע לא שנית ולא קראת ואתה קובע עובדות?

      אם היית קורא היית מתבייש במה שכתבת, אין עוד מי שקורא למנהיגות, להחזרת הסמכות של 'מועצת גדולי התורה' יותר ממני, אין מי שלחם ולוחם כפי שאני לחמתי להכיר ב'נהרא נהרא ופשטי' שרק זו הדרך להחזיר את המנהיגות לציבור החרדית. אתה כחסיד גור תברר מה קרה ואיך נשברה מועצת גדולי התורה ותבין כי כתיבתי היא פועל יוצא מן המצב אליה נקלענו

      ב. אמנון יצחק משחק לצערי טמבל, אותו היית צריך לשאול מדוע הוא נגד כל גדולי התורה ופוגע בהם כל כך הרבה בדרשותיו, כל מי שאינו קרוב להשקפותיו הוא יורד עליו בצורה פרועה. כתבתי בענין הזה כל כך הרבה לאחר כל פעם שפגע בגדולי ישראל, לכן פלא לי עליך שאתה בכלל מעלה את הנושא. ובאשר למחאה נגד הטלביזיה, אם הוא היה מביא חילונים הייתי מעודד אותו, להביא חרדים שאין להם טלביזיה לשבור טלביזיות בעיני הוא מטומטם הוא חיזק את החילונים יותר מאשר שבר אותם

      ג. אני מציע לך בטרם אתה ממשיך עם שאלות קודם תלמד היסטוריה חרדית, וכשתהיה מלא וגדוש עם הפרטים אז תוכל לשאול שאלות. כשאין לך כל מידע מינימלי ואתה קובע עובדות זה מגוחך

      מחק
    13. איפה אפשר לקרוא? (תשובה בת מילים בודדות)

      מחק
    14. תעבור על העיתונים של אז, יש שם כל כך הרבה, ואם אתה רוצה דרך האינטרנט אני מעלה עכשיו את 'פנים חדשות' ועיתונים נוספים - אפ אתה יודע לקרוא אידיש אני מעלה גם באידיש - שם יהיה לך הרבה חומר תכנס לבלוג שלי בשם 'פנים חדשות' ותמצא שם חומר מרתק

      מחק
    15. אני מעוניין לדעת בעיקר על השנים האחרונות איך התבטלה המועצת וכל זה ותסלח לי שוש שאני מטריד אותך

      מחק
    16. היו כמה תקופות, התקופה כשהרב שך פרש והיתה את התקופה המאוחרת שפרצה מריבה עם הרבי מויזניץ ותקופה מאוחרת יותר כהשרבי הנוכחי מגור לא הסתדר עם האחרים והכל נעצר, כבר הרבה שנים לא מינו חדשים למועצת, חיים היום רק שלשה מהם

      מחק
  11. אויי חיים חיים גם לחוטא כמוך יש תיקון,תסלח לי אבל למי הכוונה שלח ידיו בשלומיו חילל בריתו אם לאלאי רכלן כמוך המפיץ וממציא בדויות ושקרים על צדיקים פשוטי עם,שתבין אין מזומן אנשיפ בעולם שבככל מתיחסים למי קולחין ששופעין מפיך הטמא זה ארבעים שנה,אתה מוחזק כשקרן וגם כשיש לך לפעמים סקופ אמיתי גם לא מאמינים לך.
    ומי ייתן ויתמו חטאים ולא חוטאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כאנונימי אל אנונימי אני רוצה להפתיע אותך כל מה שדיווח חיים שאולזון זה בקטנה ,יש עוד סיפורים עסיסים על רב גדול ומיוחס בעיר ת"א שהשכיר את המבנה בבעלותו למסעדה המוכרת טריפה ופיגולים : והיה עוד רב גדול ומיוחס שהשכיר דירה בבבעלותו בדרום תל-אביב לבית בושת ושני הרבנים ציפצפו לכל מי שפנה אליהם במשך שנים עד שב"ה הם נאלצו לסגור ושניהם היו עונים לפונים אליהם איפה כתוב שאסור לי להשכיר

      מחק
    2. יש המשך המבנה שהושכר נמצא ברחוב יבנה פינת מונטיפיורי בת"א למסעדת "ספגטים" שעבדה 7 ימים בשבוע ומכרה בשר אחר {חזיר}
      המקום השני בדרום תל-אביב הוא ברחוב העליה 44 קומה 2 כל חודש היה מגיע עם הבקצע לקבל את שכר הדירה כאשר בפתח עומד יצאנית רח"ל.

      מחק
  12. אויי חיים חיים גם לחוטא כמוך יש תיקון,תסלח לי אבל למי הכוונה שלח ידיו בשלומיו חילל בריתו אם לא לרכלן כמוך המפיץ וממציא בדויות ושקרים על צדיקים, פשוטי עם,שתבין אין מזומן אנשים בעולם שבכלל מתייחסים למי קולחין ששופעין מפיך הטמא זה ארבעים שנה,אתה מוחזק כשקרן וגם כשיש לך לפעמים סקופ אמיתי גם לא מאמינים לך.
    ומי ייתן ויתמו חטאים ולא חוטאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז למה אתה קורא אתר זה [בשקיקה] ??? לאחר התירוצים שיהיו לך ... האמת ???

      מחק
    2. אומנם כתוב יתמו חטאים ולא חוטאים
      אבל פעמים שאין ברירה כי ישנם אנשים שעצם המצאותם בעולם חטא הוא כי נוצרו בחטא והם עצמם החטאים

      מחק
  13. לעצטע וואך אין המבשר איז געווען אן ארטיקל לכבוד די יארצייט פין הרה"ק ר' שלמה'לע מבאבוב זצוק"ל אין זיי האבן געברענגט א מעשה וויא אזוי די באבובער רב האט געוואלט אז ר' חיים זאל אויפהערן שרייבן לשון הרע אין מחלוקת. קוקטס נאך אין די מסגרת אין די זייט פין די ארטיקל. די באבובער רב האט געמיינט אז ר' חיים שרייבט די אלע מעשה'לעך וויל אזוי מאכט ער פרנסה, נו, איז עם איינגעפאלן אן עצה אז ער וועט אויסהאלטן ר' חיים מיט פרנסה אין ר' חיים וועט פארמאכן די צייטונג. אין די ארטיקל שטייט נישט די סוף המעשה צו עס האט טאקע געהאלפן.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך וועל דיר שטארק דאנקען אויב דו וועסט מיר אריינשיקן א קאפיע פון יענעם 'המבשר' איך האב דאס נישט געזען

      און וועגן פרנסה פון באבאוו, ה' יודע ועד אז איך האב נישט נהנה געווען פון אים פון קיין איינציגע פרוטה, מיין ווייב האט געהארבעט עטליכע שעה א וואך ביי די רעבעצין א סאך יארן און בשיטה האב איך נישט גענומען קיין פרוטה פון דעם, די געלד איז געגאנגען פאר צדקה מיין ווייב וואלט דאס געטאן פאר איר אן געלד, פרנסה האב איך געמאכט אלע יארן אין מיינע וועגן, און איך וועל דיר דערציילן, נישט פון צייטונג, דאס האט מיר געקאסט געלד

      מחק
  14. וויא זאל איך עס שיקען? וועלכע אימעיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אויב דו האסט א אפיע אדער א סקען שיק מיר אויפן אימייל אויב נישט איז צום פאסט אפיס באקס

      די אדרעס איז אויפן פראנד פון עמוד פון 'בעולמם של חרדים' ביידע אדרעסן

      מחק
  15. בקיצור הבל הבלים הכל הבל רוצים משיח עכשיו מה יתן ומה יוסיף כל הדיבורי סרק למינהם נתמקד בתורה ותפילה והקבה ירחם עלינו ויגאלנו

    השבמחק
  16. אם אני זוכר נכון, זה פעם שניה שאתה מזכיר שיש לך מידע מתועד על רב גדול מניו יורק, פתאום אני רואה שאתה מציין פה שהוא דאג שהיא תלך למקווה, אז אם כפי שציינת מדובר בישראלית (כנראה יהודייה) והוא דאג שהיא תלך למקווה, אז אין בזה שום איסור לא מדרבנן ואפי' לא ע"פ קבלה כך שאני לא יודע למה זה אמור להיות כותרת, כמובן שזה משהו חם וזה אמור להשחיר את הרב אם הוא חרדי, אבל מצד שני אני יכול לראות פה גדולה מסויימת בזה שהוא דאג לא לעבור איסור..
    עוד דבר בהנחה שאין פה איסור אני גם לא רואה הגיון שמצדד בלפרסם את הדברים למרות שבדרך כלל בסיפורים כאלו אני חושב שהציבור צריך לדעת...

    השבמחק
    תשובות
    1. מדובר במי שבענין הספיציפי הזה דוקא הוא הבעל מוסר הגדול. כאן יש ענין של קשוט עצמך. אני האחרון ללכלך אנשים בדברים האלה למרות שהרשיהמ גדולה. מי שזה ענין פרטי שלו זה לא עניני זה ענין בינו לבין קונו. אבל לא יתכן שההוא ירדוף אחרים ויירד לחייהם על אותו רקע שהוא נגוע בו

      מחק
    2. יש סיפור שיהודי הגיע פעם לברדיצ'בע רב עם סיפור דומה ששלח אישה למקווה בשביל עבירה וביקש תיקון הבערדיצ'בע רב הזדעזע ואמר "לחכות שבועיים בשביל לעבור עבירה??? איני יכול לתת לך תיקון לך לבעל התניא שיכול לעזור בכח התורה". מהסיפור הזה רואים שמבחינה מסויימת זה אפילו גרוע יותר כי אין כאן את התירוץ של ייצרו מתגבר עליו. ורך אגב זה כן עבירה "לא יהיה לך קדש"

      מחק
  17. הטענה שלי היא, שזה לא פוסל את האיש אפי' מבחינה ציבורית רבנית, ברור שאין עניין ללכך על אנשים סתם, בעניינים אלו, אבל כשזה דמות ציבורית וק"ו רבנית יש עניין שהציבור ידע, כ"ש כשמדובר באיש שמתיימר לדבר על עניינים אלו, רק שבמצב כזה שידוע לך שהוא דאג בכל צורה לא לעבור איסור קונקרטי, לדעתי זה לא פוסל אותו בכלום.
    גם בסיפור בביתר, לדעתי המדד אם לפסול את האיש, זה האם הוא עבר על איסור קונרטי בסיפור שם, כן או לא ותו לא.
    גם רב שמדבר על עניינים אלו הרבה, הבסיס שלו זה שאלו דברים מאוד חמורים מבחינה תורנית ולכן צריך להתרחק מהם ולשים בהם גדר, כך שכל עוד שהוא לא נפל בכלום זה לא פוסל אותו מלטיף אפי' בעניינים אלו.
    דווקא אתה, שמכיר בכך שיש הרבה צבועים שמשחקים רבנים, צריך להבין שאנחנו לא דורשים מהרבנים האמיתיים שלנו להיות מלאכים, אנו כן דורשים מהם לא ליפול באיסור אבל לא יותר מכך, ברור שחסיד מן השורה שרואה את הרעבע של כמלאך לא יחשוב כך, אבל כאן לדעתי נמצא האיזון הנכון, בין אם מדובר על מאכולות אסורות ובין אם מדובר על מין, המדד הוא ההלכה..

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שאני לא יכול להכנס לפרטים מפני שאז היית מבין מה הבעייתיות כאן. אני לא רוצה לתת יותר סימנים לחשוף את האיש אבל מספיק היה אם הייתי מציין כמה פרטים ממה שהוא עשה לאחרים באותו תחום בשביל שתבין מדוע לאחד כזה אסור לשתוק. לא יתכן שבמה שאתה נגוע שתרדוף אחרים בשל דברים הרבה פחותים

      מחק
    2. אם זה המצב, אז לדעתי יש צדק בלפרסם את שמו עם כל הכאב...

      מחק
    3. חיים שאולזון... זקן ממרא.
      תפסיק עם הרכילות הריקנית וחסרת התוכן, עושה רושם שאתה משועמם עד מוות ומנצל את התאים האפורים שעוד נשארו לך כדי להשמיץ אחרים ועי"כ להאדיר את שמך
      תפסיק כבר! עדיף שתנצל את השנים שעוד נשארו לך ללמוד עוד כמה דפי גמרא במקום לאגור ערימות בלתי נתפסות של עבירות.

      מחק
  18. דעו לכם שיש מישהו בעל תפקיד בכיר בעולם התורה בעבר ובהווה בארץ ישראל הוא מתפרנס בסכומי עתק בעריכת נישואים ובהרצאות בחו"ל וידוע שהיו לו מאהבות 1.האסטרולוגית טלילה סטאן 2. הדוגמנית חנית ביקובסקי והם היו המאהבות שלו ועליו אמרה הגברת שלי יחימוביץ שתח'שאם הוא ירוץ לתפקיד ..... היא תוציא את כל מה שיש לה עליו והוא פחד ולא ניסה להבחר

    השבמחק
  19. ולא נשכח שאותו ינוקא שגדל ברחוב קרית ספר בתל-אביב וגדל למימדי ענק ורודף ללא הרף את עמיתו שהוא בן דודו רק רזה ממנו וזקנו ארוך יותר מהינוקא והלוואי שאני טועה יש לו בוילה בהרצליה טיוי ואינטרנט וכנ"ל בקסריה וכנ"ל בטלז סטון והכל חיצוניות איפה הוא ואיפה דודו זצ"ל שהיה מלאך !ונתפלל שיבריא מתחלואי הטחורים שתקפו אותו הינוקא בן מרים

    השבמחק
  20. לאחרונה ברשתות הרדיו החרדים מפרסמים כל הזמן מקרי חולי רבים לא על אף אחד ומשגעים את הציבור לתרום כפול 36 חודש או מעלים רבנים שפותחים בספר הגורלות ועונים למאזינים חילוניים ומבקשים מהם להגיע ולפגוש רב לעשר דקות עבור תרומת 2500 בעשרה תשלומים בקיצר זה הפך לעסק מכניס דקת שידור לרדיו עולה וכן רבנים מקבלים מאות ש"ח לשעה בקבלת קהל והמארגנים עושים קופה לעצמם בסכומי עתק ואין פוצה פה ומי הם שמשלמים אנשים חולים או אנשים קשיי יום שלא נדבר על תיקון רווקים תיקון חולים וזה מינימום 800 ש"ח לתיקון מה יהיה עלינו?

    השבמחק
  21. היום פורסם באתר כיכר השבת כתבה מעניינת על בית הכנסת הגדול בת"א השוכן ברחוב אלנבי שנתן את ניהול האירועים לזוג בנות האירועים ע"פ הכתבה ממש נוראים ריקודים מעורבים רח"ל ואוכל ללא השגחת הרבנות המקומית המעניין שנשיא ביה"כנ טוען על הוצאות מרובות הוא שכח שיש לביהכ"נ חניה של למעלה מ-100 רכבים המושכרת לחברת "רסקו"ואירועים של חילוניים בתוחמי בית הכנסת ומי שעוזר לו הוא מר ציטרין שחתן נו הוא הרב מיכה הלוי והחתן השני הוא הרב חיים סבתו והכי מקומם שהרב הראשי לתל-אביב לא הוציא פסק הלכה ששום רב לא יוכל לחתן בתחומי בית הכנסת הגדול וכך תעצר הפגיעה בקודשי ישראל

    השבמחק
  22. ולגבי בית הכנסת הגדול הספרדי "אוהל מועד" ברחוב שד"ל בת"א גם שם החגיגה של אירועים של חילוניים חוגגת ושם מעורבים הרב משה שלמה עמר ,_והרב שראם "מתורה והוראה "מיד אליהו : ועוד כמה נכבדים כל האירועים מלווים באבטחה כבדה למנוע מדתיים לסקר את החתונות וגם פה נשאל מדוע לא יוציא הרב עמר פסק הלכה האוסר לערוך אירועי חתונות בתחומי מקדש מעט ובא לציון גואל שאולזון תציל אותנו ובית הכנסת "מושב זקנים "ברחוב אלנבי שמם משנת 1991 ולבסוף עיריית ת"א תחרים אותו כמו בית הכנסת ברחוב צלנוב שהפך לבית תמחוי לפליטים מאפריקא בניהולו של עו"ד חריש וכל ההנהגה הדתית והחרדית בת"א שתקה ! שאולזון תציל אותנו

    השבמחק
  23. והכי מדהים שאותו רב שעליו הכתבה ביקר לפני כשנה אצל שלום דומרני ושהה אצלו יום שלם וקיבל סך של מאה אלף דולר אז מה הפלא שהסיפור החם הזה צץ ?" כל הגדול מחברו יצרו גדול "
    וכמו שמובא עלמא דשיקרא הכל שקר ובלוף ודעו לכם שחיים שאולזון הוא ענק ואין אצלו שום קומביניות והוא אוהב ה' גדול והלוואי שהיו עוד כמה כמוהו והיה מתחיל להיות סדר אצל הפורעים החרדים ויש לא מעטים כאלה

    השבמחק
  24. מידע נוסף שברצוני לדווח הוא על בית אגודת ישראל השוכן בזוי ומוזנח ברחוב ברדצבסקי פינת שדרות רוטשילד בתל-אביב בית הכנסת ננטש והעזובה פשטה במקום לא חבל על מקום יקר ערך הן על אותם דמויות תורניות שהתפללו ופקדו את המקום והן על הערך הכספי הרב של המקום הנמצא באחד האזורים היקרים בת"א אולי היו מוסרים את המבנה לרב טיטלבויים בן האדמור מבאר שבע שיש לו הכנסת אורחים ברחוב שדרות רוטשילד פינת רחוב שנקין ובא לציון גואל

    השבמחק
  25. ב"ה

    אין באמור בכתבה ובדבריך לגבי מקרים אחרים כדי לשלול שישנם גדולי ישראל בכל דור ודור, גדולי עולם וקדושי עליון ששותל הקב"ה בכל דור ודור.
    אלא שהאדם יראה לעיניים וה' יראה ללבב. לא כל מי שאנשים חושבים שהוא צדיק, כך הוא באמת. לאחר פטירתם של צדיקי אמת שמם גדל ומתפרסם (גם אם ישנם קיצוניים ביותר המבזים אותם)

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערנו גדולי ימינו מחלקים בין מי שלא רק אומרים אלא גם מתכוונים ועושים וישנם מי שמחקים מפני שהתפקיד מחייב אבל באישיותם הם מושחתים

      חלילה מבלי להתייחס למקרה הזה, וטוב שלא פורסם שם כלשהו, מפני שמדובר במחלוקת פנימית וצד אחד מספר כך מפני שנפגע מן הצד האחר, המציאות היא שישנם מי שנפלו עד לתהום למרות שהם משחקים 'גדול' יש מי שחי חיים כפולים והוא אחד מן המפורסמים שבין נואמי ימינו מי שזועק ותובע מהציבור קדושה וטהרה ושמירת עיניים והוא הכי גרוע בנושא

      מחק
    2. ב"ה

      הצבועים המשחקים משחק כפול אינם שייכים למושג "גדולים". רק אלו מי שלא רק אומרים אלא גם מתכוונים ועושים הם יכולים להיות מהגדולים.
      וכמובן כאלו שגדולתם הרוחנית הוכחה היטב במשך השנים כמו מרנן הגרש"ז אויירבך זצ"ל והגרי"ש אליישיב זצ"ל, שני פוסקי הדור האשכנזיים האחרונים, מרן הגרח"פ שיינברג זצ"ל, מרנן האדמו"רים מנדבורנה וויז'ניץ זצ"ל, מרנן הגאונים ראשי ישיבות מיר ו"כנסת חזקיהו" זצ"ל, מרן הגאונים הרב מרדכי צמח אליהו זצ"ל והרב אברהם אלקנה כהנא-שפירא זצ"ל, ועוד כאלו.

      מחק
    3. ברור שמי שיש להם עשרים גבאים גם אם ירצו לא יוכלו לחטוא. אני מתכוון למי שיש להם גם זמן שהם אינם תחת פיקוח של עשרים עיניים, כאן הבעיה והרשימה כאן לא כל כך נעימה, מדובר במפורסמים מאוד

      מחק
  26. ב"ה

    לשמות שהזכרתי לא היו עשרים גבאים, והוא היו צדיקים אמתיים כי זו הייתה גדלותם הרוחנית שהגיעו עליה בעמל רב, ללא קשר עד כמה היו עילויים מצעירותם.
    הרב מרדכי אליהו, למשל, היה מעביר שיעורים של שעה וחצי לבחורות בלי להביט עליהן. גדולתו הרוחנית העצומה כפי שמתבטאת ב"אביהם של ישראל", לא הייתה בגלל גבאים...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שיש ויש, יש הרבה יהודים טובים, אבל לצערנו יש גם רמאים כאן הבעיה מפני שכאשר חשים כי יש לנו עסק עם אחד כזה האמונה נפגעת אצל החלשים

      מחק
    2. ב"ה

      אתה כמובן צודק, אך אין זה סותר שישנם צדיק אמת בכל דור ודור, רק צריך לדעת לא ללכת אחרי כל מי שמספרים עליו שהוא גדול כך וכך ללא דברים ברורים כמו שאצל השמות שהזכרתי זצ"ל וכמו הרבי מגור, הרב קנייבסקי, הרב שטיינמן, הרב עובדיה, שליט"א, ועוד כאלו.

      מחק
    3. יש והיה בכל דור אבל גם יש את ההיפך, הבעיה היא שלא כל הציבור מבחין בין אמת לשקר, והשאלה היא בידי מי נופלים

      מחק
  27. מזועזע וקשה לי להאמין ולקבל את הדבר הזה יכול להיות שמישהו מנסה להפליל את הרב בעקבות
    מסע נקמה בנחמן ברלנד והרב ברוב צידקותו אומר כן נפלתי
    אדם צריך לא לחפש חדשות ללכת בדרכי זקני אנ"ש ולהבין שרק רבינו בעולם ולא ללכת בקיצוניות
    כמו הכתות של השאלים וכו' וד"ל

    השבמחק
  28. כל הסיפורים על הרב ברלנד, הכל עלילה וסחיטה. רוצים לסחוט מהרב כסף. אני מכיר את המשוגע הזה שמעיד עליו, פעם אחת ראינו אותו ניגש לרב ושואל האם לבא לרב הלילה? הרב אמר לו, אתה רוצה לסחוט ממני 700000 דולר?. שני בחורים הרביצו לו, (לא בהוראת הרב) ואז הוא בא עם אקדח לבית של אחד מהם וירה בדלת. המשטרה רצו לתת לו 5 שנים כלא, וכששמעו את הסיפור ההזוי שלו, קפצו על המציאה לתפור תיק לרב חרדי. ושיחררו את המטורף הזה תמורת עיסקת "עד מדינה", להעליל עלילות על הרב ברלנד. עכשיו הם מחפשים נשים מתנדבות להשלים את הסיפור ההזוי שלו שחסרים בו יותר מידי פרטים, או שישלמו להם כדי שיספרו. רק שתדעו, ואני יודע אישית שהרב לא שייך ומסוגל לכל מה שקשור לנושאים אלו, גם מבחינה פיזית. בנוסף לגיל המבוגר שלו, הוא עבר ניתוחים המונעים ממנו את האפשרות לכך. מה שבטוח הגאולה קרובה. כתוב, בעיקבתא דמשיחא חוצפא יסגא, נערים פני זקנים ילבינו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.