רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 ביולי 2012

עצה טובה לגרוסמן ולבין: לכו למרן הרב שטיינמן, תקבלו על עצמכם נידוי, תבקשו סליחה "ושב ורפא לו"

תלמיד פונוביז' כותב:

רבים בטח התפלאו, לפני חודש וחצי, כאשר תלמיד פוניבז', כותב בלוג דווקא כאן באתר. היום אני יכול לומר, כמי שגדל כל חייו על הציווי "ועשית ככל אשר יורוך", שגם כל בלוג שכתבתי היה מפי הציווי של גדולי ישראל, בבחינת "עת לעשות לה' הפרו תורותיך".
 
מי שקרא בחודש וחצי האחרון את מה שכתבתי על הנבל הארור שר"י "נתן העזתי" ממשיך דרכו של שבתי צבי,  לא התפלא שראה הבוקר את מכתבם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, שמפיהם אנו חיים, ולא מפי נתי גרוסמן ויעקב לבין. כשכתבתי אתמול שכל כלב יבוא יומו, כולם ראו שבא יומו של נתי גרוסמן המחוצף, וגדולי ישראל אמרו את דברם באופן נחרץ.
 
הסברתי במשך חודש וחצי מאין נובעת השנאה המטורפת נגד הרב שטיינמן, המניעים למלחמה נגדו, ואמש עם צאת הפשקויל המצחין מבית היוצר של "הפסל", הקלפים נחשפו. לא היה לנתי גרוסמן ולבין שמדממים בעיתון הכושל, זמן להתאפק ושלחו את הגיגיהם נגד הרב שטיינמן לכל המיילים, בעזרת הבחורים של מעלות התורה, שיושבים להם במשרדים 24 שעות ביממה.
 
מכתבם של גדולי הדור נגד גרוסמן ולבין אותם מכנים גדולי הדור  "לבלרים מחוצפים" ושנאת עמי הארצות לתלמידי חכמים, ישים סוף פסוק לטינופת ששמו נתי גרוסמן, שמהלך אימים על גדולי הדור במשך 25 שנה ברציפות.
 
רבותי היקרים!
 
מפני כבוד ה' הסתר דבר, לא אומר מה אמרו לי באופן אישי גדולי הדור  על הרב שך וממשיך דרכו נתי גרוסמן, שהביאו להרס מוחלט של עולם התורה והיהדות החרדית, ובגללם סובלים כולנו מתופעות איומות שלא היו בעבר.  ועוד חזון למועד. ואם היו יודעים מה גדולי הדור שעוד הסתופפו אצל מרן החזו"א, ומרן קדש הקדשים הגרי"ז חושבים על תופעת "הכת המשיחית" בראשות גרוסמן, היו מזדעזעים אמות הסיפים. ושיהיה ברור גרוסמן הוא התלמיד שינק מרבו הרב שך שהעיד על גרוסמן "שהוא יורד לשרשם של דברים"
 
מרן קדש הקדשים הגראי"ל שטיינמן שליט"א, שמשא הדור על שכמו, הוכיח עד כמה, בתבונה ובחכמה מוביל את היהדות החרדית לחוף מבטחים ובתבונה מדהימה, מתקן את העיוותים הקשים שנוצרו על ידי הרב שך ותלמידו נתי גרוסמן. עיוותים שנובעים מסטייה מדרכי היהדות  וממחלות נפש של ממש ה"י.
 
מרן הרב שטיינמן שכולנו יודעים שכל גדולי הדור חרדו מפניו, הביא לביטול גזירת הגיוס. כן, אמנם לא היו כותרות מפוצצות, לא היה איומים וכלא, ומכות ומעצרים. אבל הוא ביטל את הגזירה. וכך בתבונה מדהימה בנועם הליכות אבל בתקיפות אמיתית מבלי לסטות מקוצו של יוד, מבלי להביא לשנאה ופילוג ומחלוקת בתוך היהדות החרדית, הוא מוביל את היהדות החרדית למחוזות בטוחים שעולם התורה יוכל לפרוח ורבבות בני התורה יוכלו ללמוד ללא הפרעות וללא מחלוקות והרס מבפנים.
 
ומילה לסיום לנתי גרוסמן ויעקב לבין. יש לכם הזדמנות אחרונה לשוב בתשובה לפני שתבלעו באדמה כעדת קרח. אזהרתו המבהילה של ר' חיים "והזהרו בגחלתן" מסוכנת מידי.
 
לכו למרן הרב שטיינמן, תקבלו על עצמכם נידוי, תבקשו סליחה "ושב ורפא לו". ומכלל הן אתה שומע לאו.

4 תגובות:

  1. תגיד לרש"א שיבקש מחילה בעשרה ממרן הגריש"א זצוק"ל הוא אילץ אותו למות בחוצפתו הגדולה ודל"ב

    השבמחק
    תשובות
    1. הסבר בבקשה.

      מחק
    2. מי שכתבת בודאי יענה לך, לעניות דעתי כוונתו לתגובת ר' חיים קנייבסקי שקבע כי הפגיעה הקשה בר' אהרן לייב שטיינמן הקפידא הזו גרמה שכבו המאורות

      מחק
  2. ההצעה שכבודו מציעה לשני לבלרי ההבל האלו זה כמו לבקש ממני שאהיה מלכת אנגליה, לא פחות, ואלי קרוב יותר לי להיות מלכת אנגליה מלחכות שהמבין הדברים לפי שורשם יבין שחיפש שורש איפה שאין שורש או שורש פורה רוש ולענה ועוד יודה בזה...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.