רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2012

ר' שמואל אויערבך פתח במלחמה על ההנהגה ומפיץ פשקווילים מכוערים נגד הרב שטיינמן

הסתפקתי רבות אם להעלות את הפשקוויל הזה. מצד אחד איני רוצה לעזור למחבלים, אבל מאידך פשקוויל כזה אסור שיעבור בשתיקה וחשוב שהכל יראו אותו ויידעו עם מי יש לנו כאן עסק ובאלו שיטות הם עובדים

מדובר בפשקוויל שנשלח רק לרבנים ולמי שהם האמינו כי פשקוויל כזה יעבוד לשכנע אותו לעבור לצידם. ולכן חשוב שהפשקוויל הזה ייצא לרחובה של עיר ושיידעו מה הם עושים על מנת לכבוש את ההנהגה. ברור להם כרגע כי הרוב הגדול ברחוב הליטאי רואה בהרב שטיינמן מנהיג הליטאים, ולכן הם מחפשים כל דרך אפשרי למנוע זאת, ולאחר המאה ועשרים של הרב אלישיב להעביר את ההנהגה לר' שמואל אויערבך

קראתי את הפשקוויל כולו וקובע, כי מדובר בגרוע משקרנים. מפני ששקרן קל מאוד לגלות את שקריו ואין ערך לדבריו. הם לקחו חצאי אמת, ניסחו בדרך שיבינו אחרת, הוציאו את העיקר מפני שאז יידעו את האמת, סיפרו סיפורים שרובם ככולם שקריים. ואם רוצים הם אני יכול על כל סיפור שלהם להביא מה היה עם הרב שך ותזדעזעו. הם כותבים כי הרב שטיינמן שלח אנשים למקומות לא יפים, כותב הפשקוויל 'שכח' לאן שלח הרב שך את החברותא שלו, והיכן הוא מת בביתה של זונה בתל אביב

האמת היא כי צריך לענות על כל נקודה ממה שהם כתבו, אבל זה בלתי אפשרי בכמה שורות, ובל"נ אני יוציא קטעים ויכתוב עליהם על מנת שיידעו מה הם עשו ועושים

מה שמעל למה שהם כותבים, מי עומד מאחורי כל הענין? לא אחר מר' שמואל אויערבך הוא ולא אחר רוצה ומעוניין בלכלוך הזה. אנשיו הבהירו לו שהעיתון החדש שלו כבר לא יספיק לו לתפוס את ההנגהה, אז הוא מנסה דרך הפשקווילים

הוא מקוה להשחיר את פניו אז אני מודיע לו כאן, כי אם הוא רוצה להשחיר פנים, את פניו שלו הרבה יותר קל להשחיר, אבל לא זו הדרך. אני לא בוחר בה. אבל אם הוא מבקש אז שימתין ואעסוק במה שהארץ תזדעזע ת"ק פרסה על ת"ק פרסה. אני מרחם על משפחתו איני רוצה שהם יסבלו מן הענין ולכן אני שותק בינתיים, אבל כשהפרטים ייצאו לרחוב זה ישחיר את פניו ואת פני משפחתו בצורה קשה, ויבינו מהיכן מגיעים המידות המושחתות האלו שמובילים אותו לבריונות שכזו

לקריאת הפשקוויל כולו ב-PDF כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2012/07/blog-post_773.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.