רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 ביוני 2012

השונאים ותלמידי ר' דוד זצוק"ל: דידן נצח!!!

תלמיד פונוביז' כותב:

בפעם הראשונה חשנו היום שחרור מוחלט מהעבדות אצל האדונים נתי גרוסמן ויעקב לבין. השמחה של בני התורה הרקיעה שחקים, בהיכלי הישיבות, אימצנו את השיר של חב"ד המפורסם "דידן נצח", אותו שיר שחב"ד היו שרים לנו עם הטנקים ברחובות בני ברק בתקופת הבחירות הסוערות בתשמ"ט. היום חשנו מה זה הניצחון של גדולי התורה ובראשם מרן גאון ישראל רבי אהרן לייב שטיינמן, על אותה חבורה מופקרת שפרקה מעליה עול תורה ויראת שמיים.
 
גדולי ישראל ניצחו היום את אותם שפלים שמנסים לשחק עד לרגע זה כאילו הם ממשיכי דרכו של הרב שך, ואילו הרב שטיינמן ור' חיים קנייבסקי הם מסוכנים ליהדות.  ואנחנו מחזירים להם באותו מטבע בדיוק. ברוך שפטרנו מהרב שך וממשיכי דרכו. אם זה כל האידיאולוגיה שהצלחתם להוציא מהרב שך, אנו לא רוצים להכיר בכם, לכו תתכנסו בבית הקברות ליד הקבר שלו ותארגנו תפילות ומסע תרומות ל'קרן האבי עזרי'.
 
ז' בתמוז תשע"ב הוא יום היסטורי, חסר תקדים, יום בו הושלמה המהפכה הגדולה ביתד, יום בו גדולי ישראל יאמרו את דברם ולא מרשיעי ברית נושאי דגל התורה לשווא.
 
אוי הרב שך, מי יגלה עפר מעיניך, לראות את השמחה הגדולה היום בקרב בני התורה. היום הזה השתחררנו מבעלי המחלוקת מהרודפים את מרנן ורבנן גדולי ישראל. ראינו במהלך היומיים האחרונים את כתבי הפלסתר שמפיצים  בשם רבי משה מרדכי שולזינגר מה שהרב שך אמר על הרב שטיינמן שאינו ראוי להנהגה. אבל אנחנו לא מתרגשים מכך. הרב שך אמר את אותם הדברים על מרן פאר הדור ראש הישיבה זצוק"ל  ובנו יבלט"א מרן הגאון ר' בערל שליט"א. ובשבילנו העדות שהרב שך דיבר נגד הרב שטיינמן זה עוד סימן מובהק שהוא ראוי להנהגת הדור.
 
היום הזה תם עידן בעולם התורה. עולם התורה חוזר לשפיות להנהגה הרוחנית של גדולי התורה שעל פיהם ישק דבר. היום הזה הוא קבורת החמור לאידיאולוגיה רצופת השנאה שהנחיל לנו הרב שך.
 
דידן נצח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.