רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 במאי 2012

מה לחוזרים בשאלה ולמאבק נגד המעשים המגונים ברחוב החרדי?

בעקבות דברים שכתבתי כי לא הרגישו בהם בכינוס האיצטדיוני, הם הבטיחו להביא 300 חרדים ולא הביאו, הם שלחו לי כמה תמונות להראות לי מי היו שם, וכמעט ולא מצאתי חרדים, רובם הם חוזרים בשאלה חלקם סאטמארים לשעבר, הנאבקים נגד עושי המעשים המגונים ברחוב החרדי

שאלתי אותם מה לכם ולקורה אצל החרדים, בחרתם חברה אחרת, תחפשו עבירות שם. וזה מה שהם אמרו לי. כי הם פרשו מן הדת בגלל המעשים המגונים, הם כולם נפגעי אותם מעשים ולכן הם חשים חובה להלחם בשביל שזה לא יקרה לאחרים

הם מעלים נקודה מאוד חשובה לדיון. אם היה מדובר בסתם גויים או חילונים לא הייתי מתייחס אליהם הייתי שולח אותם לחפש עבירות כאלו בחברתם. אבל כשמדובר במי שגדלו בחברה החרדית וזה מה שקרה להם, ואם נכונה גירסתם שזה קרה בגלל מה שעשו עימם מלמדים ואחרים, וכי אף אחד לא רצה לעזור להם, אז הדברים כלל לא פשוטים

שימו לב, הם לא באים להפגין באף נושא אחר. רק הנושא הזה מעניין אותם. אולי בכל זאת יש משהו בדבריהם, ואם כן, איך מונעים שזה לא יקרה לאחרים, להציל נפש אחת מישראל לא פחות חשוב מענינים אחרים שאנו משקיעים בהם כל כך הרבה כוחות. אסור לשכוח, פה לא מדובר בחילונים, אלא בילדים ובחורים מבתי החרדים