רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

האם אצל רבנים ואדמורי"ם יותר טוב?

אם זה כל מה שמצאו אצל הרב פינטו אז מצבו לא רע בכלל. אנשים מפוקפקים מסתובבים בכל החצרות סביב אדמורי"ם ורבנים חשובים. לצערנו, זה המצב. אני מתפלא מאוד על הרב פינטו שנבהל מחשיפה כזו. חיי התפנוקים הם מקור רעה אצל רבים מן המכונים 'גדולים' וחבל. בדורות הקודמים חיו אחרת אם כי היו מי שראו בעשירות חלק מן התפקיד. למשל ברוז'ין ידוע שהיתה מלוכה הכל נראה היה יפה ועשיר. ישנם אדמורי"ם שחיים בעשירות מופלגת ומנצלים זאת. אבל היו גדולי תורה שחיו בפשטות. הנושא הזה בוויכוח, איך עדיף, ולכן פלא על הרב פינטו שהוא נבהל מסחיטה כזו

אני חושש שמשהו אחר וחמור מאוד מסתתר מאחור, מזה הוא מפחד שיתפרסם, אחרת הוא לא היה עושה מהומה על לא מאומה

ההרגשה היא שהוא נפל בפח שטמנו לו, מאיימים עליו שיפרסמו וזה עולה לו ביוקר רב להשתיק. מכיר אני רבנים מאוד חשובים, מי ששמותיהם מתנוססים במודעות בעיתונים בועידות ובכינוסים שעברו על אחד משלשת העבירות בצורה חמורה ובמשך תקופה ארוכה, ואחד מהם לפחות שילם יותר ממאה אלף דולר למפיונרים שצילמו אותו בשביל שישתקו

סגנון חיים אומר משהו על האדם, ישנם מי שמנצלים את האפשרויות שבידיהם ונופלים בפח. נסיון העושר אינו מן הדברים הקלים, לאלו מבחינה מסויימת קשה יותר מן העניים שגם אם ירצו אין להם את האפשרות

את האמת המרה בפרשת הרב פינטו, עדיין לא פרסמו, בזה אין לי ספק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.