רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

יהודה משי זהב - על מי אתה עובד?

כך כותב יהודה משי זהב בבחדרי חרדים:

יהודה משי זהב, בחדרי חרדים
טאליבניזצייה עליך ישראל!
פתאום מתעוררים אנשי ירושלים, נגד הכת החדשה של נשים אכזריות המאמללות והורסות שלום-בית, מסכנות חיים ואינן חסות על עוללים וילדים, עושים מעשים שלא יעשו וסוטים מדרך התורה וההלכה.
בוקר טוב. מה לכם נרדמים כי התעוררתם?
הרי זה שנים שגידול פרא זה גדל בערוגתכם והעדפתם להתעלם. אך כשהגולם קם על יצרו, אתם צועקים גיוואלד.
לא פלא שקבוצה משונה זו צמחה ביניכם, בין מי שהסירו מעליהם כל עול וכל רסן, קבוצה אשר אין להם לא דין ולא דיין ובשם קנאות מזויפת התירה לעצמה הכל.
ישנו ציר מתמשך בין קבוצה זו לבין אלו שירדו לחייהם של אנשים ונשים, הציקו והתנכלו לעוברי אורח, שרפו והשחיתו רכושם של אחרים, איימו והטרידו גדולי ישראל והכל בשם 'קנאות וצניעות' מזויפת.
שתקתם כשהם פגעו במרן הגרי"ש אלישיב, במרן הגראי"ל שטיינמן, באדמו"רים מגור, מתולדות אהרן, ראש ישיבת המתמידים ועוד.
שתקתם כשבמשך שנים הציקו לישראל אהרן קלצקי, עד שהצליחו לחסל את פרנסתו והוא נמלט מהארץ.
שתקתם כשהם תקפו אישי ציבור שלא נמנו על קבוצתם ונקלעו במקרה לשכונתם.
שתקתם כשהזיקו לבעלי חנויות, אור החיים, ספייס, פוטו גאולה, ועוד רבים אחרים.
שתקתם כשהם שפכו אקונומיקה על נשים ברחוב.
שתקתם כשהם שפכו חומר סירחון ב'שמחות בית השואבה' של חסידויות שונות.
שתקתם כשהם התחבקו עם גדול שונאי ישראל נשיא איראן אחמדינג'אד, והשתתפו בכנסי מכחישי השואה.
שתקתם כשהם הופיעו עטופים בדגלי החמאס בעצרות ובכנסים של שונאי ישראל, בדרבן, בשכם וברמאללה, מחובקים עם רוצחים שופכי דם יהודים.
אבל אחרי שהפעילו מעשי הטרור נגד אנשי חסידות מסויימת, ואחרי שכלו כל הקיצין ופגעו בקדוש מכל ברבם ומנהיגם שליט"א, ורק אחרי שהגיבו כפי שכל חסיד נאמן היה מגיב על פגיעה ברבו, אז התעוררתם סוף סוף, ופרסמתם גינוי לאלימות.
'אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה': כשנחשפה פרשת 'האמא טאליבן' בבית שמש, עם סיפורים מזעזעים, הנוגעים לעריות וכריתות דאורייתא, שקרו בתוך ביתה מתחת ל'שאל', מי אם לא הקבוצה הזו היא שנתנה לה גיבוי לאורך כל המשפט?
כשסרים מהדרך, כשהכל מותר, אין להתפלא על הפרשיות המזעזעות. שכן מרגע שנתתם להם גיבוי להורות הלכה בפני הרבנים, המרחק לעשיית דין לעצמם, קצר ביותר.
כשמחבקים ומעודדים שופכי דם יהודים ועוברים בכך על אחד משלשת העבירות שהם בגדר 'ייהרג ואל יעבור', הדרך לשאר העבירות קצרה ביותר.
עד כאן מבחדרי חרדים
יהודה, האם שכחת מי היה האדמו"ר של הסיקריקים, מי לימד אותם את האלימות הזו? אם שכחת אז נזכיר לך את זה כאן!!!

אם זה לא מספיק נביא עוד עשרות עמודים וחומר מעניין ממה שעשה משי זהב אז, וכיצד הוא זה שלימד את הצעירים של היום איך להיות סיקריקים, במקום שיכה על חטא על מה שעשה. יבקש סליחה מכל מי שפגע בהם, וניסה לרצוח אותם, ואם הוא הספיק לשכוח, נזכיר לו מה הוא עשה להרב אליעזר זילבר הי"ד כאשר הלך לעולמו קודם זמנו בגלל 11 פעם שמשי זהב ואנשיו הכניסו לו את הסכין לבטן וסבל מזה עד ליומו האחרון, הוא האחרון שיטיף מוסר

לא חלילה שיש מי שמצדיק את מעשי הסיקריקים, אין ספק כי צריך להלחם להם בחרב ובחנית, אבל מי הם הלוחמים בהם? סיקריקים!!! ולא מפני שהם רוצים לבער את הסיקריקיות מן העולם אלא מפני שהם רוצים להיות בלעדיים לשלוט על העולם בעזרת האלימות הסיקריקית, הפסולה לא רק אצל מי שמכנים אותם סיקריקים גם אצל מי שמכנים עצמם בשמות אחרים אבל הם אלימים, דינם כמו כל סיקריק אחר

הגיע הזמן שנכניס לראש כי סיקריק ואלים הם מילים נרדפות, וכפי שאמרתי באחד מן השיעורים שלי במוצאי שבת, שכאשר האלימות ביקשה להכנס לתיבה של נח, ביקש נח שיביא בן זוג, והביא את הסיקריק